مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 15:502022-11-11سياسي

دشمنان به دنبال تغییر ذهنیت جوانان ایران اسلامی هستند


امام جمعه شاهرود با بیان اینکه دشمنان به دنبال تغییر ذهنیت جوانان ایران اسلامی هستند، گفت: استفاده از رسانه ها یکی از ارکان جنگ ترکیبی دشمنان علیه نظام ایران اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های نمازجمعه این هفته شاهرود به میزبانی مدرسه قلعه با بیان اینکه ایران امروز در جنگ ترکیبی است چرا که دشمنان راه های نظامی و اقتصادی را آزمایش کرده و به بن بست خوردند، تاکید داشت: ذهنیت و تغییر میدان دو هدف اصلی و سیبل اهداف دشمنان علیه ایران است.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال تغییر ذهنیت جوانان ایران اسلامی هستند، افزود: دشمنان با برنامه ریزی دقیق در کنار تغییر ذهنیت جوانان میدان عمل را به خیابان تغییر داده و سعی در براندازی نظام دارند.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه تلگرام و اینستاگرام و توییتر 38 هزار دروغ در 48 روز گفته اند که نشان از بمباران دروغ علیه ایران اسلامی است، بیان کرد: بصیرت همیشگی مردم ایران اسلامی به دشمنان اجازه نمی دهد که به اهداف شأن دست یابند.

امینی با بیان اینکه امروز تبیین و بیان واقعیت ها برای جوانان بسیار اهمیت دارد، ابراز داشت: در بستر فضای مجازی می توان با تولید محتواهای واقعی تهدید را به فرصت تبدیل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به دنبال تغییر ذهنیت جوانان ایران اسلامی هستند

دشمنان به دنبال تغییر ذهنیت جوانان ایران اسلامی هستند