مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 15:452022-11-11سياسي

ایران برنامه هسته ای و موشکی خود را با قدرت ادامه خواهد داد


امام جمعه آرادان با بیان اینکه ایران برنامه هسته ای و موشکی خود را با قدرت ادامه خواهد داد، گفت: امروز ایران اسلامی در تمام عرصه ها، - مقتدرانه به پیش می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه های نمازجمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) ضمن گرامی داشت یاد شهید طهرانی مقدم، بیان کرد: اقتدار موشکی که امروز ایران اسلامی از آن بهره می برد، به برکت این دانشمند بزرگ است، کسی که در سال 90 در یک انفجار مهیب در نزدیکی تهران به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که شهید طهرانی مقدم هر قولی که به ما داد به آن عمل کرد و این نشان از ویژگی های بارز شهید طهرانی مقدم دارد، افزود: در روزهای اخیر شاهد بودیم که صنایع دفاعی سپاه پاسداران ماهواره بر قائم 100 و موشک های قاره پیما را رونمایی کردند که این امر نشان از تداوم راه شهید طهرانی مقدم ها دارد.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه این موشک های سپاه که رونمایی شدند، بردی پنج هزار و 500 تا 12 هزار و 500 کیلومتر برد دارند، ابراز کرد: رونمایی و ساخت این موشک ها، حرکت بزرگ و اتفاق مبارکی است که در دنیا سر و صدای بزرگی کرد و توانست دوستان ایران اسلامی را خوشحال و دشمنان ما را نگران کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران برنامه هسته ای و موشکی خود را با قدرت ادامه خواهد داد

ایران برنامه هسته ای و موشکی خود را با قدرت ادامه خواهد داد