مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 15:402022-11-11سياسي

علم الهدی: امروز حتی ملت آمریکا هم شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند


آن زمان که انقلاب پیروز شد، فقط در ایران اسلامی بود که «مرگ بر آمریکا» می گفتند، اما امروز این شعار از سرزمین های منطقه هم فراتر رفته و حتی ملت آمریکا هم این شعار را سر می دهند.

- آن زمان که انقلاب پیروز شد، فقط در ایران اسلامی بود که مرگ بر آمریکا می گفتند، اما امروز این شعار از سرزمین های منطقه هم فراتر رفته و حتی ملت آمریکا هم این شعار را سر می دهند.

امام جمعه مشهد گفت: آن زمان که انقلاب پیروز شد، فقط در ایران اسلامی بود که مرگ بر آمریکا می گفتند، اما امروز این شعار از سرزمین های منطقه هم فراتر رفته و حتی ملت آمریکا هم این شعار را سر می دهند.

آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های عبادی-سیاسی نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی(ع) برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب مقدس اسلامی ما سرآغاز یک تضاد گفتمانی بزرگ میان استکبار جهانی و دنیای اسلام بود.

در دوران پیش از انقلاب، فرهنگ مدرنیته بر کل کشورهای دنیا از جمله سرزمین ما حاکم بود و استکبار در سایه مدرنیزاسیون و سلطه این فرهنگ، بر همه مستضعفان جهان از جمله ملت ما قدرت و حاکمیت داشت.

در این شرایط، انقلاب مقدس اسلامی پیش از آنکه بخواهد یک نظام مزدور آمریکایی را در ایران ساقط کند، تضاد گفتمانی میان اسلام و استکبار را علنی کرد؛ یعنی همان موضوعی که استکبارگران را وحشت زده کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: امروز حتی ملت آمریکا هم شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند

علم الهدی: امروز حتی ملت آمریکا هم شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند