مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 15:252022-11-11سياسي

جمهوری اسلامی امنیت خود را معامله نمی کند


جمهوری اسلامی امنیت خود را برای توقف برخی تحریم ها که اکثریت آنها در دوره اجرای برجام نیز برقرار بودند معامله نمی کند.

- قزوین- امام جمعه محمودآباد گفت: جمهوری اسلامی امنیت خود را برای توقف برخی تحریم ها که اکثریت آنها در دوره اجرای برجام نیز برقرار بودند معامله نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد نمونه با اشاره به ساخت موشک جدید توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: با ساخت این موشک نیویورک و واشنگتن در صورت نیاز برای ایران در دسترس هستند.

وی افزود: جمهوری اسلامی واقف است که شکست مذاکرات برجام حتمی است اما تهران با شلیک موشک 3 مرحله ای قائم به طرف مقابل تفهیم کرد که در دوره پسابرجام، حتی سخن از حمله نظامی به ایران هم دیگر نباید مطرح شود.

امام جمعه محمودآباد ادامه داد: ایران در دوران جدید قصد موازنه قوا با آمریکا را دارد و بعید است امنیتش را برای توقف برخی تحریم ها که اکثریت آنها حتی در دوره اجرای برجام نیز برقرار بودند معامله کند.

وی تصریح کرد: ایران به خوبی می داند با روی کار آمدن صهیونیست های افراطی در اسراییل و پیروزی احتمالی جمهوری خواهان در کنگره، بایدن شانس اندکی در انتخابات ریاست جمهوری آتی خواهد داشت و به فرض حتی اگر پیروز شود، تعدیل سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی امنیت خود را معامله نمی کند

جمهوری اسلامی امنیت خود را معامله نمی کند