مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 15:202022-11-11سياسي

عده ای در فضای مجازی آتش بیار معرکه اغتشاشات شده اند


عده ای با سوءاستفاده از ظرفیت های فضای مجازی، آتش بیار معرکه اغتشاشات شده اند که لازم است با آنها برخورد قانونی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمدرضا مدرسی در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته اظهار داشت: دشمنی های دشمنان نظام اسلامی تا زمانی که منافع آنها در کشور و منطقه تامین نشود، ادامه دارد.

وی عنوان کرد: دشمنان ما سالیان سال انواع ترفندها، دسیسه ها و توطئه چینی ها را به کار بستند تا به خیال خام خود دست پیدا کنند اما ملت ایران با همبستگی، انسجام، هوش سیاسی و ابتکار عمل خود همچنین با بهره مندی از روحیه ولایتمداری و تقوا توانستند این توطئه ها را نقش برآب کنند و دشمن را در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام بگذارند.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه استکبار جهانی در وقایع اخیر نیز ثابت کرد که خیرخواه مردم ایران نیست، افزود: اینها به دنبال اغتشاش و براندازی هستند و به بهبود اوضاع فکر نمی کنند و تنها نکته ای که برای آنها اهمیت ندارد، سعادت و آسایش مردم ایران است.

وی تاکید کرد: آنها همواره تلاش کرده اند ملت ایران از انواع پیشرفت ها دور بمانند اما هر گاه در این زمینه توطئه چینی کرده اند، ملت ایران به پیشرفت های خوبی دست یافته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای در فضای مجازی آتش بیار معرکه اغتشاشات شده اند

عده ای در فضای مجازی آتش بیار معرکه اغتشاشات شده اند