مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 14:452022-11-11سياسي

مردم فریب دروغ های رسانه ای دشمن را نخورده و به صحنه آمدند


امام جمعه رشت با اشاره به استفاده دشمن از ابزارهای رسانه ای در اغتشاشات اخیر گفت: مردم فریب دروغ پردازی های رسانه ای دشمن را نخورده و به صحنه آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به 20 آبان ماه سالروز گرامیداشت شهادت یکی از دانشمندان جوان کشورمان شهید تهرانی مقدم پدر موشکی ایران، اظهار کرد: شهید تهرانی مقدم کسی بود که می گفت بر سر قبرم بنویسید او می خواست اسراییل را نابود کرد امروز اگر قدرت موشکی ما به اینجا رسیده در سایه تلاش این دانشمند جوان بود.

وی در ادامه به دستاوردهای نظامی و موشکی ایران اشاره کرد و افزود: ماهواره بر قائم 100 که با برد 12 هزار و 500 کیلومتر و با سوخت جامد می تواند حرکت کند یکی از دستاوردهای بزرگ ایران اسلامی است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه برجام نافرجام بود، گفت: برجام پایان مناسب و مطلوبی نخواهد داشت اما جمهوری اسلامی هنوز بر اساس روابط منطقی پای برجام ایستاده است آنها نخواستند لذا این برجام به سرانجام نمی رسد قطعاً دوباره طرح ماشه و گزینه روی میز را مطرح می کنند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ایران قوی در مقابل دشمنان ایستاده است، اضافه کرد: دیگر گزینه روی میز برای ایران قوی جواب نمی دهد چراکه ما ایستاده ایم و به دنبال نجات ملت ها و پایبند به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم فریب دروغ های رسانه ای دشمن را نخورده و به صحنه آمدند

مردم فریب دروغ های رسانه ای دشمن را نخورده و به صحنه آمدند