مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-11سياسي

دشمنان به دنبال شکاف بین مردم و حاکمیت هستند


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه تمام تلاش دشمنان شکاف بین مردم و حاکمیت است، گفت: با خدمت گزاری به مردم شکاف دولت و ملت از بین می رود.

- حجت الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی امروز، 20 آبان در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد که در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد، با دعوت همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: شخصیتی که بساط ظلم و ستم را برخواهد چید و گسترش خواهد داد حضرت امام زمان(عج) است.

وی با اشاره به اینکه دارای چهار ویژگی است، خاطرنشان کرد: تشکیل حکومت اسلامی، احیا و گسترش اسلام، عدالت اجتماعی و امنیت در ابعاد فردی و اجتماعی ویژگی هایی حکومت منجی عالم بشریت است.

شاهرخی عدالت از همه زمینه ها را ویژگی حکومت امام زمان(عج) دانست و با بیان اینکه اگر مناسبات جامعه ای بر پایه عدالت باشد آن جامعه پایدار می ماند، ادامه داد: جامعه به هر میزان از عدالت فاصله بگیرد دچار آسیب می شود از طرفی برقراری عدالت سبب پیوند مستحکم مردم با حاکمان می شود و مردم حاضر به ایثار و جهاد هستند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان یکی از ساحت های عدالت را عدالت اقتصادی دانست و با بیان اینکه عدالت اقتصادی برپایه تولید، توزیع و تنظیم بازار نهاده شده است، ادامه داد در حکومت امام زمان(عج) مردم از امکانات برخوردارند، کار تولیدی و مولد گسترش پیدا می کند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به دنبال شکاف بین مردم و حاکمیت هستند

دشمنان به دنبال شکاف بین مردم و حاکمیت هستند