مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-11سياسي

ایستادگی مقتدرانه در برابر دشمن مهم ترین افتخار انقلاب است


امام جمعه موقت شهر گرگان با اشاره به توانمندی های گسترده نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران در سالیان گذشته، گفت: ایستادگی مقتدرانه در برابر دشمن مهم ترین افتخار و شاخصه انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدقاسم لیوانی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهارکرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان و جبهه استکبار تلاش کردند تا با استفاده از حربه های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آسیب بزنند.

امام جمعه موقت گرگان افزود: از مهم ترین خصیصه های جمهوری اسلامی ایران این است که بعد از پیروزی انقلاب اجازه نداد حتی یک وجب از خاک میهن به اشغال متجاوزان درآید و در برابر آن تجاوزات ایستادگی و مقاومت کرد و این افتخار بزرگی برای یک نظام است.

وی به سالروز شهادت شهید تهرانی مقدم اشاره کرد و گفت: استکبار چشم و توان دیدن رشد و پیشرفت ایران را پیشرفت های موشکی و در استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای ندارد.

لیوانی بر ضرورت رعایت چارچوب های قانونی توسط همه اقشار و آحاد جامعه در برابر قانون تأکید کرد و ادامه داد: اگر در مواقعی قانون براساس تصمیماتی تغییر کند، قانون جدید باید همچون سایر بندها مورد احترام قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستادگی مقتدرانه در برابر دشمن مهم ترین افتخار انقلاب است

ایستادگی مقتدرانه در برابر دشمن مهم ترین افتخار انقلاب است