مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 14:252022-11-11سياسي

انتقاد فرماندار کرمانشاه از روند برگزاری جلسات بازآفرینی شهری


سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به عدم حضور کارشناسان برخی ادارات در جلسه بازآفرینی شهری پایدار، گفت: برگزاری جلسات با چنین رویه ای کمکی به بازسازی بافت فرسوده و ناکارآمد کرمانشاه نخواهد کرد.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به عدم حضور کارشناسان برخی ادارات در جلسه بازآفرینی شهری پایدار، گفت: برگزاری جلسات با چنین رویه ای کمکی به بازسازی بافت فرسوده و ناکارآمد کرمانشاه نخواهد کرد.

ابراهیم رحیمی زنگنه در نخستین جلسه بازآفرینی شهری پایدار شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: راهکارهای برخی از مشکلات موجود در کلانشهر کرمانشاه در این جلسه مطرح می شود که عدم حضور برخی از دستگاه ها سبب توقف طرح ها می گردد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه نیمی از جمعیت استان کرمانشاه در شهر کرمانشاه ساکن است و براین اساس نیمی از مشکلات موجود در استان معطوف به این منطقه خواهد بود بیان کرد: رویکرد طرح های بازآفرینی شهری در کلانشهر کرمانشاه گستردگی بسیار بیشتری نسبت به سایر شهرها دارد که فرمانداری کرمانشاه مسئول پیگیری آنهاست.

رحیمی زنگنه با اشاره به اینکه از سالهای گذشته به طور مداوم آمار 1228 هکتار بافت فرسوده در کلانشهر کرمانشاه از سوی مسئولان تکرار شده، خاطرنشان کرد: معضل بافت ناکارآمد کرمانشاه با رویه فعلی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرماندار کرمانشاه از روند برگزاری جلسات بازآفرینی شهری

انتقاد فرماندار کرمانشاه از روند برگزاری جلسات بازآفرینی شهری