مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-11سياسي

دشمن می خواهد باورهای مردم را به نفع خودش تغییر دهد


دشمن می خواهد باورهای مردم را به نفع خودش تغییر دهد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: دوشنبه 24 آبان روز کتاب و کتابخوانی است این روز را گرامی می داریم و از نویسندگان و خوانندگان کتاب و اهالی قلم بویژه در شهرستان دماوند تقدیر و تشکر می کنیم.

وی با اشاره به اینکه ترویج کتابخوانی آگاهی های مردم را در زمینه های مختلف بالا می برد و هرچه علم و دانایی بیشتر شود زمینه پیشرفت های گوناگون کشور بیشتر فراهم می شود گفت: کتاب باید در سبد خرید خانواده از اهمیت خاص برخوردار باشد، همانطور که برای خوراک و پوشاک هزینه می کنیم، باید برای غذا و لباس روح و جان خود هم هزینه کنیم و آن خرید و خواندن کتاب های مفید است .

فتاح دماوندی افزود: دانستن موفقیت های نظام و بیان هنرمندانه خدمات جمهوری اسلامی به نسل نوجوان و مقایسه آن با نظام منحوس پهلوی از مصادیق جهاد تبیین است و دشمنان ملت ایران وقتی از استقامت مردم در عرصه نظامی و اقتصادی خسته و عصبانی شدند به جنگ شناختی و فرهنگی روی آوردند.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه جنگ بر سر تسخیر ذهن ها، افکار، عقاید و باورها است، دشمن می خواهد باورهای مردم ایران را به نفع خود تغییر دهد گفت: نظام سلطه استکباری وقتی از ترور اشخاص و کشتن افراد نتیجه لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن می خواهد باورهای مردم را به نفع خودش تغییر دهد

دشمن می خواهد باورهای مردم را به نفع خودش تغییر دهد