مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 14:102022-11-11دانش

دانشگاه اسلامی، دانشگاهی است که برای چالش های فراروی بشریت، برنامه ریزی کند


دانشگاه اسلامی، دانشگاهی است که برپایه آینده پژوهی، برای چالش های فراروی بشریت، برنامه ریزی می کند.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه لرستان گفت: دانشگاه اسلامی، دانشگاهی است که برپایه آینده پژوهی، برای چالش های فراروی بشریت، برنامه ریزی می کند.

علی نظری، در نشست هم اندیشی دانشگاهیان لرستان که با حضور آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در دانشگاه لرستان برگزار شد اظهار کرد: آن دانشگاهی، اسلامی است که سرزمین طیّب را کشت کند؛ ایجاد شهر پاک و طیّب، کار دانشگاه و استاد دانشگاه است؛ دانشگاه اسلامی، خودش، شهر پاک و طیّب می شود.

نظری بیان کرد: دانشگاه اسلامی، دانشگاهی است که دل پاک را آباد و آبادتر کند؛ دانشگاه اسلامی، آینده پژوهی می کند و چالش های فراروی یک ملت و بشریت را پیش بینی و برای آن، برنامه ریزی می کند.

وی بیان کرد: دانشگاه اسلامی، به فکر حل نظام مسائل است؛ اگر چنین شود، آنگاه، نهاد دانشگاه، به تعبیر علی بن ابی طالب (ع)، قوام دین و دنیا می شود.

رییس سازمان بسیج اساتید لرستان عنوان کرد: امام علی (ع)، خطاب به جابر فرمود چند چیز، باعث قوام زندگی، دنیا و آخرت انسان هاست؛ دانشمندی که علم او، کاربردی، اثرگذار و مفید به حال خود و جامعه است؛ افرادی که می آیند و مهارت آموزی می کنند؛ آنگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه اسلامی، دانشگاهی است که برای چالش های فراروی بشریت، برنامه ریزی کند

دانشگاه اسلامی، دانشگاهی است که برای چالش های فراروی بشریت، برنامه ریزی کند