مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-11سياسي

دشمن به دنبال خارج کردن کشور از همه موفقیت ها و دستاوردها است


دشمن به دنبال خارج کردن کشور از همه موفقیت ها و دستاوردها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه فلسفه عبادت و فلسفه قبولی عبادات تقوا است، اظهار داشت: همواره ما باید همه کارهایمان برای خدا و برای نزدیک شدن به خدا باشد.

وی افزود: با توجه به حوادث روز ابتدا باید توجه داشت که آنچه در کشور اتفاق افتاد خطر جدی بود و اگر تقوای رهبر و ایمان مردم نبود امروز این شرایط را نداشتیم، رهبر معظم انقلاب قدرت تشخیص خوبی را داشتند و به خوبی شرایط را هدایت و مدیریت کردند تا دشمن شکست بخورد و همچون گذشته رسوا شد.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه سختی ها و مشکلاتی در کشور وجود دارد و مردم همچنان در سختی هستند، ابراز داشت: باید توجه داشت که ریشه بسیاری از این مشکلات در تدابیر گذشته است و از سویی نیز تحریم های ظالمانه دشمن مردم را در فشار قرار داده است.

وی گفت: قابل تصور نبود که مردم با توجه به نارضایتی ها و مشکلاتی که وجود داشت اینگونه پشت نظام باشند و این جز با تقوا و عشق به ولایت ممکن نبود.

حجت الاسلام میردامادی با بیان اینکه ایمان و تقوا خریدنی نیست، افزود: خداوند بزرگ حق است و مردم راه حق را به خوبی درک می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال خارج کردن کشور از همه موفقیت ها و دستاوردها است

دشمن به دنبال خارج کردن کشور از همه موفقیت ها و دستاوردها است