مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 13:302022-11-11سياسي

برای مظلومیت کتاب باید پیراهن سیاه بر تن کنیم


امام جمعه ساوه با بیان اینکه امروز فرهنگ کتاب و کتابخوانی در کشور مظلوم واقع شده است، گفت: باید بر این مظلومیت پیراهن سیاه بر تن کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه با بیان اینکه کشور قوی باید مسئول قوی داشته باشد، اظهار کرد: امروز کشوری قوی است که مسئولان آن از توانمندی بالایی برخوردار باشند و درواقع بتوانند از آب کره بگیرند و قوی بودن را در عمل معنا کنند.

وی تقویت بنیه فرهنگی را زمینه ساز سایر اقتدارها دانست و عنوان کرد: اگر کار فرهنگی به درستی انجام شود و بر ذهن و فکر و عاطفه افراد تأثیرگذار باشد، قطعاً برخی خلأهای احتمالی در عرصه دیپلماسی و یا ارتباطات تجاری و اقتصادی، پُر خواهد شد.

خطیب جمعه ساوه با اشاره به برخی کم کاری ها در حوزه فرهنگی افزود: مسئولانی که متولی امور فرهنگی هستند امروز باید پاسخگو باشند که در کجا هزینه کرده اند و چرا نتایج و در نتیجه تحریم های رخ داده در اروپا نشان داد باید به موضوع صرفه جویی خصوصا در بحث حامل های انرژی حساسیت به خرج دهیم چراکه جنگ آینده جنگ آب و منابع انرژی است اما متاسفانه بعضا در استفاده از این منابع خدادادی اسراف به خرج می دهیم و بدون توجه به اهمیت آن به راحتی از آن استفاده می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مظلومیت کتاب باید پیراهن سیاه بر تن کنیم

برای مظلومیت کتاب باید پیراهن سیاه بر تن کنیم