مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 13:152022-11-11حوادث

دستگیری سارقان مسلح در کرمانشاه توسط پلیس


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارقان مسلح در کرمانشاه توسط پلیس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: حوالی ساعت پنج صبح امروز مأموران سرکلانتری شمال کرمانشاه حین گشت زنی در خیابان دوم حکمت به یک دستگاه خودرو برلیانس برخورد می کنند که قصد سرقت از یک دستگاه خودرو پراید را داشتند.

وی افزود: مأموران با دیدن این صحنه وارد عمل شده اما سرنشینان خودرو برلیانس اقدام به تیراندازی علیه پلیس کرده و متواری می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پلیس با تعقیب خودرو متواری پس از بی توجهی راننده برلیانس به اخطارهای ایست با رعایت قانون به کارگیری سلاح و شلیک تیر هوایی به سمت لاستیک خودرو تیراندازی کردند.

دلیری ادامه داد: به دنبال تیراندازی های انجام شده 2 سرنشین خودرو فراری زخمی و مأموران توانستند آنها را دستگیر و در عین حال به سرعت به مراکز درمانی منتقل کنند.

وی با اشاره به فرار دیگر همدست سارقان مسلح، خاطر نشان کرد: یکی از سارقانی که در جریان تیراندازی زخمی شده بود با وجود تلاش پزشکان جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه اعضای این باند از سارقان حرفه ای و سابقه دار بودند و تحقیقات تکمیلی در خصوص پرونده آنها ادامه دارد، گفت: با شناسایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان مسلح در کرمانشاه توسط پلیس

دستگیری سارقان مسلح در کرمانشاه توسط پلیس