مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 12:102022-11-11ورزشي

حساب باشگاه پرسپولیس باز است/ برکناری کالدرون برنامه ریزی شده بود


مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه حساب این باشگاه با شکایت او بسته نشده و اخیرا 25 میلیارد تومان به این حساب واریز شده است، گفت: کاری کردند که «کالدرون» دیگر به پرسپولیس نیاید.

- مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه حساب این باشگاه با شکایت او بسته نشده و اخیرا 25 میلیارد تومان به این حساب واریز شده است، گفت: کاری کردند که کالدرون دیگر به پرسپولیس نیاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رسول پناه مدیرعامل و رییس سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در تازه ترین مصاحبه خود به بهانه شکایتش از این باشگاه برای گرفتن مطالباتش و بسته شدن حساب پرسپولیس، به مسائل مختلفی پرداخت؛ از تلاش ها برای برکناری گابریل کالدرون سرمربی سابق سرخپوشان که به گفته او این اقدام برنامه ریزی شده بود تا اشتباهات زیادی که در قرارداد آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی وجود داشت.

بله من دندانپزشک هستم رسول پناه در ابتدا با تایید اینکه دندانپزشک است، در خصوص حضور بی ارتباطش در فوتبال و پرسپولیس گفت: مگر مدیران فوتبالی که 30 سال تجربه داشتند چه کار کردند؟ این همه مدیر فوتبالی داشتیم.

البته همه را نمی گویم.

بعضی ها هم زحمت کشیدند.

دلیل اختلاف با مدیرعامل پرسپولیس وی در پاسخ به این سئوال که چه عملکرد قابل دفاعی در پرسپولیس دارد؟ اظهار کرد: موقعی که وارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساب باشگاه پرسپولیس باز است/ برکناری کالدرون برنامه ریزی شده بود

حساب باشگاه پرسپولیس باز است/ برکناری کالدرون برنامه ریزی شده بود