مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 11:552022-11-11بين الملل

درخواست اوکراین از حامیانش برای پرداخت پول استارلینک


وزیر دفاع اوکراین اعلام کرد اگر شرکت اسپیس ایکس از این کشور برای خدمات اینترنت ماهواره ای استارلینک پول درخواست کند، اوکراین از شرکای خارجی خود برای تامین مالی این سرویس درخواست کمک خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین در مصاحبه با رویترز در پاسخ به این که در صورت درخواست شرکت اسپیس ایکس برای دریافت هزینه استارلینک، آیا اوکراین این هزینه ها را پوشش خواهد داد، گفت: تلاش خواهیم کرد منابع مالی پیدا کنیم.

ما شرکایی در کشورهای مختلف داریم و از آنها برای یاری رساندن به ما با کمک مالی، درخواست خواهیم کرد.

نیروهای نظامی اوکراین برای ارتباط در خطوط مقدم که سیگنال شبکه مخابراتی معمولی وجود ندارد یا به راحتی قابل رصد است، به هزاران دستگاه استارلینک متکی هستند.

شرکت اسپیس ایکس ایلان ماسک، از زمان آغاز حمله نظامی روسیه به اوکراین در فوریه، استارلینک را در اوکراین فعال کرد و هزاران پایانه اینترنتی را برای این کشور فراهم کرد و اجازه داد نظامیان و شهروندان اوکراینی در مناطقی که خارج از پوشش سیستم مخابراتی داخلی است، به اینترنت دسترسی داشته باشند.

اما ایلان ماسک ماه گذشته در توییتی اعلام کرد اسپیس ایکس نمی تواند هزینه فراهم کردن این سرویس در اوکراین را برای همیشه تقبل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست اوکراین از حامیانش برای پرداخت پول استارلینک

درخواست اوکراین از حامیانش برای پرداخت پول استارلینک