مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 11:152022-11-11دانش

استقرار 2000 واحد فناور و دانش بنیان در پارک فناوری چشم انداز دانشگاه تهران


رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران استقرار 2000 واحد فناور و دانش بنیان در این پارک را چشم انداز دانشگاه تهران دانست و گفت: بر این اساس فرآیند پذیرش و هماهنگی با شماری از شرکت های دانش بنیان به پایان رسیده است که در نظر داریم مکان مناسبی برای استقرار آن ها فراهم کنیم.

- دکتر علی اسدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شعار سال با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی اظهار کرد: شعار ریاست دانشگاه تهران هم جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی است.

وی با بیان این که چشم انداز دکتر مقیمی، رییس دانشگاه تهران استقرار 2000 شرکت دانش بنیان و واحد فناور است، خاطرنشان کرد: همه این شرکت ها نمی توانند در ساختمان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران مستقر شوند، از این رو ناگزیریم اکوسیستم نوآوری فناوری را توسعه دهیم که برای این موضوع از فضای فیزیکی دانشکده های دانشگاه تهران استفاده می کنیم.

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با بیان این که هدف اصلی، شکل گیری هسته ها و تیم های فناور در دانشکده ها و دانشکدگان با حضور اساتید و دانشجویان است، گفت: برای تحقق آن با شرکت های دانش بنیانی که شرایط لازم برای استقرار در پارک را دارند، ارتباط گرفتیم که تاکنون 3000 شرکت دانش بنیان اعلام آمادگی کرده اند و فرآیند پذیرش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 2000 واحد فناور و دانش بنیان در پارک فناوری چشم انداز دانشگاه تهران

استقرار 2000 واحد فناور و دانش بنیان در پارک فناوری چشم انداز دانشگاه تهران