مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 10:552022-11-11سياسي

«نوجوونیم» فضای جدیدی دارد/ تجربه هایی که منتقل می شود


تهیه کننده ویژه برنامه «نوجوونیم» که از شبکه امید پخش می شود به ویژگی های این برنامه و همچنین جشنواره ای با همین نام اشاره کرد.

- تهیه کننده ویژه برنامه نوجوونیم که از شبکه امید پخش می شود به ویژگی های این برنامه و همچنین جشنواره ای با همین نام اشاره کرد.

حسین شکیب راد دبیر جشنواره نوجوونیم که هر شب روی آنتن شبکه امید می رود، درباره این جشنواره به خبرنگار مهر گفت: هدف ما، شناخت استعدادهای نوجوان ها در حوزه های مختلف و معرفی و وصل آنها به محیط کاری حرفه خودشان است تا بتوانند به وسیله تلاشی که کرده اند به هدف خود نزدیک تر شوند.

وی اضافه کرد: نوجوونیم می تواند یک سکوی پرتاب برای نوجوان ها باشد.

سال گذشته در حوزه های محدودی می توانستیم شرکت کنندگان را از نهادهای مرتبط جذب کنیم اما امسال بخش ها و سر شاخه های بیشتری را به جشنواره اضافه کرده ایم، به امید خدا این قصد را داریم که هر سال به این شاخه و سر شاخه های هر بخش اضافه کنیم تا بتوانیم میزبانی بیشتری از نوجوان های سراسر کشور داشته باشیم.

این برنامه ساز تصریح کرد: جشنواره نوجوونیم در دوره دوم تغییر بزرگی در خود دیده چرا که تمام آثار ارسالی امسال به علاوه حمایت های تشکل ها و نهادهای فرهنگی و هنری، مورد حمایت افراد دیگری نیز غیر از این نهادها قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نوجوونیم» فضای جدیدی دارد/ تجربه هایی که منتقل می شود

«نوجوونیم» فضای جدیدی دارد/ تجربه هایی که منتقل می شود