مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-11اقتصادي

بازگشت 103 هکتار از اراضی دیگر مازندران به طبیعت/خداحافظی با پدیده خوش نشینی


معاون امور اراضی جهاد کشاورزی مازندران گفت: در نیمسال نخست سال 1401 تعداد یک هزار و 330 مورد تغییرکاربری غیرمجاز در مساحت 103 هکتار شناسایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، اگرچه تغییر کاربری غیرمجاز طی سال های گذشته در سرعت نور بود ولی این چالش مهم مازندران درحال مدیریت است و  در قالب طرح های حفاظت ، ایجاد گشت و یگان حفاظت از اراضی مازندران تا حدود زیادی مدیریت شده است؛ به طوری که طی سا ل های اخیر برگشت اراضی به طبیعت شدت گرفته و با ساخت سازهای غیرمجاز، خوش نشین ها، خانه های دوم و سوم برخورد می شود.

  حجت الله هادیان معاون انور اراضی جهاد کشاورزی مازندران درباره برخورد با تغییر کاربری غیرمجاز در استان، اظهار کرد: پیشگیری و مقابله با ساخت وساز غیرمجاز وظیفه خطیری است که تحقق آن مستلزم هماهنگی و اجرای وظایف محوله توسط تمامی دستگاه های اجرایی ذیربط است.

وی افزود: به طور حتم چنانچه دستگاه های اجرایی مطابق قوانین، تکالیف و وظایف خود را به موقع اجرا کنند، به میزان زیادی از تخلفات و تغییر کاربری اراضی کشاورزی جلوگیری خواهد شد.

معاون امور اراضی جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: نیمسال نخست امسال تعداد 150 مورد دستور قضایی در راستای تبصره 2 ماده 10 الحاقی به قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و 289 مورد در اجرای ماده 3 این قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 103 هکتار از اراضی دیگر مازندران به طبیعت/خداحافظی با پدیده خوش نشینی

بازگشت 103 هکتار از اراضی دیگر مازندران به طبیعت/خداحافظی با پدیده خوش نشینی