مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-11سياسي

«حر» و «زبیر» نمونه ای از رویش ها و ریزش ها در تاریخ اسلام هستند


ریزش ها و رویش ها همواره در تاریخ مکتب اسلام وجود داشته است به همین خاطر امثال «حر» عاقبت به خیر و امثال زبیر عاقبت به شر می شوند.

- حجت الاسلام هدایت گفت: ریزش ها و رویش ها همواره در تاریخ مکتب اسلام وجود داشته است به همین خاطر امثال حر عاقبت به خیر و امثال زبیر عاقبت به شر می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام هدایت در محفل معارفی حرم مطهر کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) اظهار کرد: طبق روایت وارده از لسان امام معصوم، هر کسی حضرت معصومه سلام الله علیها را در قم زیارت کند بهشت بر او واجب می شود و شرط این پاداش معرفت و ایمان است.

وی افزود: زیارتنامه این بانوی بزرگوار حاوی مطالب بسیار مهمی است اما در فرازی از این زیارت نامه آمده که زائر از حضرت درخواست می کند عاقبتش ختم به خیر و سعادت شود.

تمام کسانی که به زیارت این بانوی بزرگوار مشرف می شوند از حضرت درخواست دارند که عاقبتی سعادتمند داشته باشند چرا که خاتمه عمر انسان بسیار مهم تر از طول عمر انسان است.

کارشناس مذهبی تاکید کرد: انسان مؤمن باید همواره مراقب عاقبت خود باشد چرا که عده ای هستند که در طول عمر مسلمان هستند اما پایان کارشان به کفر ختم می شود.

ایمان عاریه ای و فصلی هیچ فایده ای ندارد چرا که در لحظه ای از بین می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حر» و «زبیر» نمونه ای از رویش ها و ریزش ها در تاریخ اسلام هستند

«حر» و «زبیر» نمونه ای از رویش ها و ریزش ها در تاریخ اسلام هستند