مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-11اقتصادي

50 هکتار از اراضی دولتی استان اصفهان واگذار شد


معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در سال جاری بیش از 50 هکتار از اراضی دولتی در محدوده و حریم شهرها براساس کاربری های مرتبط واگذار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از پایگاه خبری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، عبدالحسین پارسایی راد معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه این اداره کل در استان اصفهان متولی واگذاری اراضی دولتی متعلق به دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن است در سال جاری بیش از 50 هکتار از اراضی دولتی در محدوده و حریم شهرها براساس کاربری های مرتبط واگذار شد.

   وی با بیان اینکه این اقدام در چارچوب آیین نامه های مصوب همراه با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی و طرح های آتی توسعه عمران انجام پذیرفته است، افزود: از این میزان اراضی واگذار شده بیش از یک هکتار با کاربری اداری و بیش از 17.

6 هکتار با کاربری خدماتی بوده است.

   پارسایی راد در خصوص جزییات واگذاری زمین با کاربری مسکونی بیان داشت: واگذاری زمین با کاربری مسکونی بر اساس قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن و واگذاری اراضی با کاربری تجاری از سال 57 تا کنون از طریق برگزاری مزایده عمومی با کاربری مصوب و قیمت کارشناسی روز انجام می پذیرد که در سطح ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 هکتار از اراضی دولتی استان اصفهان واگذار شد

50 هکتار از اراضی دولتی استان اصفهان واگذار شد