مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 09:552022-11-11سياسي

آخرین وضعیت اجرای قانون رتبه بندی معلمان


سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: هیأت های ممیزه رتبه بندی برای تعیین امتیاز نهایی و تعیین رتبه مشمولان اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صادق ستاری فرد با بیان گزارشی از عملکرد دو هفته اخیر اجرای رتبه بندی گفت: ظرف دو هفته ای اخیر علاوه بر خود اظهاری و تأیید نهایی فرم های ثبت نامی توسط مشمولان، مدیران مدارس و امور اداری و گروه های ارزیابی شامل ارزیابان حرفه ای، گزینش و حراست، مدارک، مستندات و شایستگی ها و صلاحیت های مشمولان را بررسی کرده اند.

وی با ابراز رضایت از طی فرآیند مربوط توسط عوامل مربوط افزود؛ تاکنون مدیران مدارس و مدیران واحدهای اداری تاکنون در خصوص 699 هزار و 276 نفر اظهار نظر کردند، همچنین 43 هزار و 190 نفر توسط ارزیابان حرفه ای، 246 هزار و 94 نفر توسط گزینش و 268 هزار و 374 نفر توسط حراست ارزیابی و بررسی شده اند.

ستاری فرد در ادامه گفت: جهت تسهیل و تسریع امور به موازات طی فرآیندهای ارزیابی ضروری است هیأت های ممیزه با استفاده از ظرفیت کارگروه های تخصصی و فرعی موضوع تبصره ماده 20 آیین نامه اجرایی قانون رتبه بندی و بخشنامه ابلاغی وزارت، باید از هم اکنون نسبت به تعیین امتیاز نهایی و تعیین رتبه مشمولان اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت اجرای قانون رتبه بندی معلمان

آخرین وضعیت اجرای قانون رتبه بندی معلمان