مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 09:552022-11-11اجتماعي

کرمانشاه خواستار تاسیس اداره کل راه آهن/پیشرفت 36 درصدی راه آهن


معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به پیشرفت 36 درصدی راه آهن کرمانشاه به مرز خسروی، گفت: استان کرمانشاه خواستار تاسیس اداره کل راه آهن برای پیشرفت بهتر راه آهن کرمانشاه است.

- منوچهر فخری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت راه آهن غرب کشور از کرمانشاه به مرز خسروی اظهار کرد: موضوع راه آهن کرمانشاه به مرز از پروژه های مهم و تأثیرگذار استان است که با روی کار آمدن دولت سیزدهم و انتخاب استاندار جدید کرمانشاه به صورت ویژه پیگیری شده است.

وی افزود: در سال 96 خط راه آهن ملایر به کرمانشاه تکمیل شده است اما ادامه مسیر تا مرز خسروی از سال 99 به دلیل کمبود اعتبارات تعطیل شده بود.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه در سال جاری، تصریح کرد: در سفر هیأت دولت به استان 600 میلیارد تومان اعتبار به راه آهن کرمانشاه اختصاص یافت که 100 میلیارد آن به رفع نواقص خط ریلی ملایر به کرمانشاه اختصاص داده شده است.

فخری بیان کرد: هم اکنون خط ریلی ملایر و کرمانشاه دارای نواقصی است که سبب شده سرعت قطار بین 60 الی 70 کیلومتر باشد اما با اعتبار مصوب شده طی یک ماه آینده سرعت قطار به 100 کیلومتر خواهد رسید و قادر خواهیم بود از قطارهای به روزتری استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه خواستار تاسیس اداره کل راه آهن/پیشرفت 36 درصدی راه آهن

کرمانشاه خواستار تاسیس اداره کل راه آهن/پیشرفت 36 درصدی راه آهن