مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 09:502022-11-11بين الملل

نمایش ادامه دارد؛ پرواز هواپیماها در آسمان فلسطین اشغالی


بمب افکن های آمریکا و جت های رژیم صهیونیستی در یک مأموریت با اهداف نمایشی و تبلیغاتی علیه ایران، بر فراز حریم هوایی فلسطین اشغالی پرواز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران در روزهای گذشته اعلام کرد که سامانه دفاع موشکی باور- 373 می تواند با انواع تهدیدات آیرودینامیک و بالستیک همچون پهپادها، جنگنده های نسل پنجم با سطح مقطع بسیار پایین، موشک های کروز، موشک های بالستیک و بالگردها مقابله کند.

 به دنبال این موفقیت، چند بمب افکن آمریکا و جت های تایمز اسراییل جنگنده های اف-35 رژیم اسراییل برای نخستین بار  دو فروند بمب افکن بی-52 متعلق به نیروهای سنتکام را در حریم هوایی فلسطین اشغالی اسکورت کردند.

این روزنامه، این ماموریت را نمایش قدرت به ایران خواند.

     ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد که این پرواز به عنوان بخشی از همکاری فزاینده با ارتش آمریکا که مؤلفه مهمی در امنیت (رژیم) اسراییل، حفظ ثبات منطقه و خنثی کردن تهدیدات منطقه است، انجام شد.

این گزارش حاکیست، رادار بهینه شده سامانه باور -373 قادر است همزمان 300 هدف را به طور همزمان در فاصله بیش از 450 کیلومتری کشف و از میان آن ها 100 هدف با اولویت بیشتر را برای درگیری اولویت بندی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش ادامه دارد؛ پرواز هواپیماها در آسمان فلسطین اشغالی

نمایش ادامه دارد؛ پرواز هواپیماها در آسمان فلسطین اشغالی