مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 06:252022-11-11حوادث

کشف 428 کیلو مواد مخدر در دو منزل مسکونی در هرمزگان


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف قریب به 428 کیلو گرم مواد مخدر در روز گذشته در استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان امروز از کشف مقادیر زیادی مواد مخدر از دو منزل مسکونی در بندرعباس و حاجی آباد خبر داد.

وی افزود: مأموران انتظامی بندرعباس پس از هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام که در بازرسی از منزل مذکور تعداد 25 بسته مواد مخدر از نوع تریاک به مقدار 243 کیلو و 600 گرم کشف و ضبط کردند و دراین رابطه یک قاچاقچی دستگیر کردند.

به گفته فرمانده انتظامی هرمزگان، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی آباد طی عملیاتی دیگر با انجام اقدامات اطلاعاتی ازدپوی یک محموله مواد مخدر دریک منزل در یکی از روستا های این شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را در دستورکار قرار دادند.

سردار جعفری خاطر نشان کرد: مأموران با تشکیل دو تیم ضمن هماهنگی با مقام قضایی، به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات ضربتی یک متهم دستگیر و با انجام بازرسی دقیق در داخل حیاط منزل از یک دستگاه خودرو سمند، تعداد 90 بسته مواد مخدر از نوع حشیش به میزان 88 کیلو و 200 گرم و تعداد 9 بسته موادمخدر از نوع تریاک در اوزان مختلف به میزان 96 کیلو و 200 گرم کشف و ضبط کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 428 کیلو مواد مخدر در دو منزل مسکونی در هرمزگان

کشف 428 کیلو مواد مخدر در دو منزل مسکونی در هرمزگان