مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 01:002022-11-10سياسي

بازدید وزیر میراث فرهنگی و گردشگری از اماکن گردشگری بندرخمیر


عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سفر به بندرخمیر از مجموعه گردشگری حرا و آبگرم بندرخمیر بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خمیر، عزت اله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی غروب 5شنبه با همراهی احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در دارد که می تواند به عنوان یک قطب در کشور مطرح شود.

ضرغامی افزود: این ثروت خدادادی و اکوتوریسم و مزیت های نسبی طبیعی در هرمزگان در بخش های مختلف، فوق العاده و کم نظیر است.

وی با ذکر مصادیقی از این ظرفیت ها در هرمزگان، تصریح کرد: به عنوان نمونه جنگل های حرای بندرخمیر از جمله زیباترین جلوه های طبیعی در استان و کشور است که طبیعت فوق العاده ای دارد و در سطح جهانی شهره است و گواهینامه بین المللی در عرصه گردشگری دارد و مردم از سراسر کشور جهت بازدید به این نقطه سفر می کنند.

به گفته وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، با این وجود، زیرساخت های گردشگری و اقامتی در این منطقه محدود است که در بازدید میدانی از این طبیعت خدادادی ، قرار است شرایطی را برای سرمایه گذاران فراهم کنیم که برای سرمایه گذاری رغبت داشته باشند.

ضرغامی از مسئولان محلی خواست طرح ها و برنامه های خود را در این محدوده به وزارت گردشگری ارائه نموده تا مجوزها و تسهیلات لازم برای آنها اخذ شود و به طور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر میراث فرهنگی و گردشگری از اماکن گردشگری بندرخمیر

بازدید وزیر میراث فرهنگی و گردشگری از اماکن گردشگری بندرخمیر