مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 22:552022-11-10بين الملل

ترور ها از خارج عراق هدایت می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «علی الفتلاوی» از اعضای ارشد ائتلاف الفتح عراق امروز (پنج شنبه) گفت که عملیات های ترور و آتش سوزی های اخیر از سوی طرف های خارجی برنامه ریزی شده و مزدوران داخلی آن را اجرا می کنند.

- یک عضو ائتلاف الفتح عراق گفت که عملیات های ترور اخیر در این کشور از کشور های خارجی و با عاملیت مزدوران داخلی صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، علی الفتلاوی از اعضای ارشد ائتلاف الفتح عراق امروز (پنج شنبه) گفت که عملیات های ترور و آتش سوزی های اخیر از سوی طرف های خارجی برنامه ریزی شده و مزدوران داخلی آن را اجرا می کنند.

الفتلاوی به پایگاه خبری المعلومه گفت که هر زمان گشایش یا موفقتی در عراق رخ می دهد، این اقدامات با هدف بر هم زدن امنیت و ثبات آغاز می شود و هنگامی که یک موفقیت سیاسی یا اجتماعی به وجود می آید باید برخی موانع به شکل مصنوعی ایجاد شوند تا آن را موفقیت ها را خنثی کند.

الفتلاوی افزود: این گونه اقدامات برای برهم زدن امنیت کشور است، اما وحدت و یکپارچگی گروه های سیاسی حامی دولت محمد السودانی تمامی این تلاش ها را با شکست مواجه خواهند کرد و اگر چنین اقداماتی در روز های آتی افزایش یابد، بی شک عاملان آن کشف و مجازات خواهند شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور ها از خارج عراق هدایت می شود

ترور ها از خارج عراق هدایت می شود