مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 22:352022-11-10بين الملل

وزیر دفاع اسراییل: نمی توانیم به اوکراین پدافند بدهیم، دست خودمان خالی می شود


بنی گانتز وزیر دفاع اسراییل پیش تر در تماس تلفنی با همتای اوکراینی خود گفته بود که تل آویو آماده ارائه تسلیحات به کی یف نیست و این رژیم با محدودیت های عملیاتی مواجه است.

- بنی گانتز وزیر دفاع اسراییل پیش تر در تماس تلفنی با همتای اوکراینی خود گفته بود که تل آویو آماده ارائه تسلیحات به کی یف نیست و این رژیم با محدودیت های عملیاتی مواجه است.

بنی گانتز وزیر دفاع اسراییل در خصوص کمک تسلیحاتی به رژیم کی یف گفت تل آویو توانایی تولید برای ارائه سامانه های دفاع هوایی به اوکراین را ندارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از شبکه روسی راشا تودی ، گانتز به خبرنگاران گفت: واضح است که حتی اگر این تصمیم گرفته شود که ما سیاست خود را تغییر دهیم، غیرممکن است موجودی سامانه های دفاع هوایی خود را خالی کنیم.

  وی افزود: ما هر روز بررسی می کنیم چه کاری می توان انجام داد و چطور می توانیم کمک های خود را گسترش دهیم، اما نباید فراموش کنیم که ناتو پشت اوکراین ایستاده است.

  در روزهای گذشته مقام های اسراییل بارها تأکید کرده اند که اسراییل به اوکراین کمک تسلیحاتی نخواهد کرد.

به نوشته تاس، رژیم صهیونیستی تاکنون هیچ نوع کمک نظامی به اوکراین نکرده و به ارائه کمک های بشردوستانه و پزشکی به اوکراینی های زخمی شده در نتیجه درگیری ها بسنده کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع اسراییل: نمی توانیم به اوکراین پدافند بدهیم، دست خودمان خالی می شود

وزیر دفاع اسراییل: نمی توانیم به اوکراین پدافند بدهیم، دست خودمان خالی می شود