مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 22:102022-11-10سياسي

تولید زباله در آستانه اشرفیه به 30 تن رسید


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان گفت: تولید زباله در این شهرستان 50 تن بوده که پس از تفکیک زباله به 30 تن رسید.

- حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رییس کل دادگستری استان گیلان به همراه جمعی از مسئولان قضایی از مجتمع تفکیک زباله و کود آلی شهرستان آستانه اشرفیه بازدید کرد.

احمد آقایی با اشاره به اینکه یکی از تهدید های محیط زیست مسأله زباله و پسماند است اظهار کرد: با ورود دستگاه قضایی شهرستان و جلسات متعددی که در دادگستری آستانه برگزار شد و هدایت های رییس کل دادگستری استان گیلان، این شرکت جهت ساماندهی زباله پیشگام شده و فعالیت خود را با تفکیک زباله خشک و تر از مبدا آغاز کرد.

وی با بیان اینکه تولید زباله در این شهرستان 50تن بوده که پس از تفکیک زباله به 30تن رسیده است گفت: گام دوم، هدایت زباله های تر به دستگاه های این مجتمع است که روزانه 12 تن از زباله های تر بازیافت می شود و مابقی در منطقه دیگری با رعایت پیوست های زیست محیطی دفن می شود.

آقایی خاطرنشان کرد: در این مجتمع زباله های شیشه و پارچه و برخی زباله های تر بازیافت شده و به کود آلی تبدیل می شود که در گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان تصریح کرد: این مجتمع علاوه بر بازیافت زباله و صیانت از آلودگی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید زباله در آستانه اشرفیه به 30 تن رسید

تولید زباله در آستانه اشرفیه به 30 تن رسید