مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 21:252022-11-10سياسي

سرپرست جدید اداره اوقاف و امور خیریه مراغه معرفی شد


طی حکمی از سوی مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، محمود توکلی به عنوان سرپرست جدید اداره اوقاف و امور خیریه مراغه معرفی شد.

- حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی در آیین تکریم و معارفه رییس جدید اداره اوقاف و امور خیریه مراغه، افزود: حرکت های چشمگیری در زمینه ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی دانش بنیان در شهرستان های مختلف آذربایجان شرقی انجام شده است.

وی گفت: حمایت از سرمایه گذاری در موقوفات و رقبات مهم ترین رویکرد اوقاف و امور خیریه در حال حاضر است تا این سازمان نیز نقش خود در توسعه اقتصادی و کاهش آسیب های اجتماعی ایفا کند.

وی با تاکید بر این که واحدهای تولیدی به ویژه در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی با حمایت اوقاف و امور خیریه در موقوفات استان راه اندازی می شود، اظهار کرد: تغییر کاربری برخی موقوفات از راهکارهای جذب سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال است که با جدیت در راستای توسعه اقتصادی استان دنبال می شود.

حسینی اضافه کرد: صیانت از موقوفات در کنار حمایت از اقشار نیازمند و نیز حمایت از فعالیت های قرآنی از دیگر رویکردهای اساسی اوقاف و امور خیریه است.

بهره گیری از ظرفیت موقوفات مراغه به نگاهی نو نیاز دارد فرماندار مراغه نیز در این آیین گفت: با توجه به ظرفیت های بزرگ و تعدد موقوفات در این شهرستان، نگاه نو و مناسبی برای بهره گیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید اداره اوقاف و امور خیریه مراغه معرفی شد

سرپرست جدید اداره اوقاف و امور خیریه مراغه معرفی شد