مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 20:452022-11-10بين الملل

آماده مقابله با رژیم صهیونیستی هستیم/ اظهارات نتانیاهو بیهوده است


شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان درباره نقض احتمالی توافق ترسیم مرزهای دریایی به رژیم صهیونیستی هشدار داد و تاکید کرد که حزب الله برای هر گونه اقدامی آمادگی کامل دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان امروز پنج شنبه در سخنانی، به رژیم صهیونیستی درباره هر گونه نقض توافق ترسیم مرزهای دریایی هشدار داد.

وی در این باره تاکید کرد: اگر رژیم صهیونیستی در توافق ترسیم مرزهای دریایی خللی ایجاد کند، حزب الله برای تنبیه صهیونیست ها و جلوگیری از هر گونه حماقت این رژیم قدرت کافی را دارد.

معاون سید حسن نصرالله تصریح کرد: حزب الله آماده مقابله با دشمن صهیونیستی است و قدرت و انسجام ما در لبنان برای مقابله با مشکلات، ضمانتی برای ترسیم مرزهای دریایی است.

وی با بیان اینکه آمریکا پیشگام اشغالگری در جهان است، افزود: آمریکا به همه مردم جهان ظلم می کند.

این اشغالگری برای آمریکا عادی شده است، ولی آنها با آزاد شدن ملت ها مخالف هستندو شیخ نعیم قاسم هشدار داد: هرگز نخواهیم پذیرفت تحت امر آمریکا باشیم و هر کاری که واشنگتن خواست انجام دهد.

آینده بیش از پیش ثابت خواهد کرد که آمریکا نخواهد توانست طرح های خود را در منطقه ای که مقاومت در آن حضور دارد، پیاده کند، چون ملت هایی در منطقه هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده مقابله با رژیم صهیونیستی هستیم/ اظهارات نتانیاهو بیهوده است

آماده مقابله با رژیم صهیونیستی هستیم/ اظهارات نتانیاهو بیهوده است