مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 19:302022-11-10سياسي

اهدا 1500 جلد کتاب برای تجهیز و راه اندازی 5 کتابخانه روستایی در کردستان


رییس مجمع جوانان استان کردستان گفت: در قالب پویش لاوان و کتاب 1500 جلد کتاب برای تجهیز و راه اندازی کتابخانه های روستایی در استان کردستان جمع آوری شد.

- ایسنا/کردستان رییس مجمع جوانان استان کردستان گفت: در قالب پویش لاوان و کتاب 1500 جلد کتاب برای تجهیز و راه اندازی کتابخانه های روستایی در استان کردستان جمع آوری شد.

یاسین شریعتی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی و به همت مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان کردستان، کتاب های جمع آوری شده در پویش لاوان و کتاب برای تجهیز و راه اندازی 5 کتابخانه روستایی در شهرستان های سنندج، سقز و دیواندره توزیع خواهد شد.

وی افزود: فضاهای مورد نیاز با تامین از سوی دهیاری ها و یا مدارس، به همت انجمن خیرین اندیشه ساز کردستان به قفسه کتاب، میز و صندلی تجهیز خواهد شد.

رییس مجمع جوانان کردستان، به کمبود فضاهای آموزشی و کتابخانه ای در استان اشاره کرد و افزود: راه اندازی کتابخانه های روستایی و تجهیز آن ها، از مهمترین مولفه ها در حوزه توسعه روستایی است.

شریعتی گفت: شیوع کرونا و ترویج آموزش دیجیتال، سبب دوری دانش آموزان از کتاب شد و ضروری است با ایجاد دسترسی سریع آنان خصوصا در مناطق روستایی به کتابخانه، این خلا تا حدودی جبران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدا 1500 جلد کتاب برای تجهیز و راه اندازی 5 کتابخانه روستایی در کردستان

اهدا 1500 جلد کتاب برای تجهیز و راه اندازی 5 کتابخانه روستایی در کردستان