مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 19:252022-11-10فرهنگي

بی سینماترین روزهای تاریخ سینمای ایران


نهایت فکر و راه حلی که دارند این است که در زمان جام جهانی بازی های فوتبال را در سینما نمایش دهند تا شاید از این راه جنب و جوشی در سینما بوجود آید! - نهایت فکر و راه حلی که دارند این است که در زمان جام جهانی بازی های فوتبال را در سینما نمایش دهند تا شاید از این راه جنب و جوشی در سینما بوجود آید! عصر ایران ؛ نهال موسوی - این روزها وضعیت فروش در سینمای ایران بسیار بد است به قول دست اندرکاران پخش فیلم حتی از دوران کرونا هم بدتر است.

  سینمای ایران تنها راه تبلیغی که داشت شبکه های اجتماعی بود که آن هم دیگر در دسترس نیست و طبیعتا مردم هم چندان در جریان وضعیت فیلم های در حال اکران نیستند.

حتی در چند روز قبل یک رکورد رقم خورد که نشان دهنده وضعیت بحرانی سینمای ایران است، در یک روز مجموع فروش فیلم ها در سراسر کشور 6400 بلیت بود.

سعید خانی پخش کننده و تهیه کننده سینما در گفتگو با مهر اعلام کرد: زمان کرونا مردم از حضور در سالن سینما ترس داشتند اما امروز دل و دماغ حضور در سالن سینما را ندارند و فیلم ها هم از ابزارهای تبلیغی به ویژه در فضای مجازی بی بهره هستند، به همین دلیل امروز شرایط بحرانی تر است.

بسیاری از صاحبان فیلم ها از اکران فیلمشان امتناع کرده و امید دارند که در زمانی که اوضاع بهتر شود فیلم هایشان را به نمایش درآورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی سینماترین روزهای تاریخ سینمای ایران

بی سینماترین روزهای تاریخ سینمای ایران