مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 19:152022-11-10سياسي

کم کاری در بسیاری از دستورالعمل های حمایت از مرزنشینان


رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت: کارشکنی و کم کاری در بسیاری از دستورالعمل های حمایت از مرزنشینان مشهود است.

- مصطفی نخعی، عصر امروز پنج شنبه 19 آبان در شورای اداری خراسان جنوبی که با حضور رییس قوه قضاییه در حال برگزاری است، اظهار کرد: ظرفیت گردشگری، مرز، کشاورزی و معدن همه از فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری استان خراسان جنوبی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه خراسان جنوبی استان ظرفیت هاست، افزود: وضعیت معیشت مرزنشینان خراسان جنوبی مناسب نیست و بسیاری موارد ترک فعل اتفاق می افتد.

نخعی بیان کرد: در خراسان جنوبی با این عظمت، وسعت و جمعیت کم، مردم برای زمین مشکل دارند و فارغ از گرفتاری هایی که در بحث منابع طبیعی داریم تفسیر قانون باید به نفع مردم صورت گیرد چراکه بعضا مردم برای تملک ارث پدری خود در روستاها مشکل دارند.

رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با اشاره به همجواری با کشور افغانستان و قرار داشتن در مسیر ترانزیت، ادامه داد: قاچاق از تهدیدات استان است است که باید این تهدیدها به فرصت تبدیل شود؛ تاکنون این مهم محقق نشده و از ظرفیت مرز به درستی استفاده نشده است.

نخعی با اشاره به اینکه کارشکنی و کم کاری در بسیاری از دستورالعمل های حمایت از مرزنشینان مشهود است، افزود: آیین نامه کولبری در تمام استان ها اجرایی می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم کاری در بسیاری از دستورالعمل های حمایت از مرزنشینان

کم کاری در بسیاری از دستورالعمل های حمایت از مرزنشینان