مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 19:002022-11-10بين الملل

نورنیوز نوشت: پیام های معنی دار سه رخداد مهم!


نورنیوز رسانه نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به آتش سوزی در نزدیکی تاسیسات هسته ای رژیم صهیونیستی و حمله به کامیون های حمل سوخت در مرز سوریه واکنش نشان داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، نور نیوز نوشت: در فاصله کوتاهی پس از حمله هوایی به کامیون های حامل سوخت در مرز عراق با سوریه، آتش سوزی مهیبی در نزدیکی تأسیسات هسته ای رژیم صهیونیستی رخ داد و وزیر دفاع اسراییل نیز از آمادگی رژیم برای حمله به تأسیسات اتمی ایران خبر داد.

روز گذشته برخی رسانه های صهیونیستی از وقوع آتش سوزی گسترده در شرق دیمونا ، اصلی ترین تأسیسات هسته ای این رژیم خبر دادند.

این آتش سوزی بزرگ در شهرک صهیونیست نشین موشاف عیدان در شرق دیمونا رخ داده، اما هنوز خبری در مورد تلفات جانی و خسارت مالی آن منتشر نشده است.

بامداد چهارشنبه نیز رسانه ها از حمله هوایی به چند کامیون حامل سوخت در مرز عراق با سوریه خبر دادند.

این کامیون ها به مقصد لبنان بارگیری شده بودند.

در حالی که برخی رسانه ها درابتدا حمله به کامیون های حامل سوخت را به آمریکا نسبت دادند، اما ارتش این کشور هرگونه دخالت واشینگتن در این اقدام را رد کرد.

پس از نپذیرفتن مسئولیت حمله به نفتکش های حامل سوخت از سوی آمریکا، انگشت اتهام به سمت رژیم صهیونیستی که سابقه دست زدن به چنین اقداماتی را نیز دارد، متمایل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نورنیوز نوشت: پیام های معنی دار سه رخداد مهم!

نورنیوز نوشت: پیام های معنی دار سه رخداد مهم!