مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 19:002022-11-10حوادث

دستگیری مال خرهای میلیونی در اسفراین


فرمانده انتظامی اسفراین از روند بازدید از صنوف ضایعاتی در این شهرستان و دستگیری 3 نفر مال خر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین به نقل از روابط عمومی پلیس، سرهنگ محمد روهنا، فرمانده انتظامی اسفراین در بازدید از صنوف ضایعاتی در این شهرستان، اظهارکرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی باهدف برخورد با سارقان و کنترل صنوف ضایعاتی در سطح شهرستان اسفراین به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح که نمایندگان دستگاه قضایی و سایر ادارات مربوطه حضور داشتند، گفت: در طول اجرای این طرح از 6 واحد صنفی ضایعاتی بازدید به عمل آمد.

فرمانده انتظامی اسفراین بابیان اینکه در همین رابطه 3 نفر مال خر نیز دستگیر شدند، افزود: برابر قانون برای 4 صنف متخلف نیز اخطاریه پلمپ صادر شد.

سرهنگ روهنا ادامه داد: اموال مسروقه که در اجرای این طرح کشف شد، سیم و کابل های برق و مخابرات، لوله آب و تجهیزات اداره آب و فاضلاب بودند که ارزش آن بیش از 200 میلیون ریال برآورد شد.

این مقام انتظامی بابیان اینکه اموال مکشوفه با هماهنگی مرجع قضایی به مالباختگان تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس در کنار سایر ادارات و سازمان ها به منظور ارتقا امنیت اجتماعی و پیشگیری از سرقت ادامه دارد و انتظاری که از شهروندان می رود این است که در صورت اطلاع از هرگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مال خرهای میلیونی در اسفراین

دستگیری مال خرهای میلیونی در اسفراین