مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 18:502022-11-10سياسي

فعالیت حزب «اتحاد ملت» سه ماه تعلیق شد


سخنگوی حزب اتحاد ملت با تشریح آخرین وضعیت حزب متبوع خود پس از دریافت نامه از سوی وزارت کشور گفت: تمامی مفاد مطرح شده در خصوص قانون احزاب را رعایت کرده ایم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دیده بان ایران، اختلاف نظر پیش آمده بین وزارت کشور و حزب اتحاد ملت پس از برگزاری آخرین کنگره این حزب موجب شد تا گمانه زنی های زیادی در خصوص ادامه کار این حزب در فضای سیاسی و رسانه ای کشور مطرح شود.

در این میان برخی از تحلیلگران سیاسی بر این عقیده بودند که نوع مواجهه وزارت کشور با حزب اتحاد ملت به نوعی یک کار سیاسی بوده و نمی توان صرفا آن را اعمال قانون احزاب در قبال این حزب دانست.

اما از سوی دیگر وزارت کشور تأکید دارد که تنها تلاش کرده تا حزب اتحاد ملت را به اجرای قانون موجود در خصوص احزاب مکلف کند.

اتحاد ملت و وزارت کشور باهم اختلاف نظر دارند در همین رابطه حسین نورانی نژاد سخنگوی حزب اتحاد ملت در گفتگو با خبرنگار دیده بان ایران در خصوص آخرین وضعیت حزب متبوع خود پس از ابلاغیه رسمی وزارت کشور و ایراد به کنگره اخیر حزب اتحاد ملت گفت: قانون احزاب تأکید دارد که مجمع موسسان یک حزب سیاسی باید 300 عضو داشته باشد؛ این موضوع از همان ابتدا از سوی حزب اتحاد ملت رعایت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت حزب «اتحاد ملت» سه ماه تعلیق شد

فعالیت حزب «اتحاد ملت» سه ماه تعلیق شد