مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 18:152022-11-10اقتصادي

پرداخت بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در البرز


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: سال گذشته بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید و 285 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 به بنگاه های اقتصادی متقاضی در استان پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین ربیعی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست مشترک وزیر امور اقتصاد و دارایی با فعالان اقتصادی استان البرز اظهار کرد: این امر به واسطه هماهنگی میان مسؤولان استانی و حمایت ویژه دکتر عبدالهی استاندار البرز و معاونت امور اقتصادی استانداری رقم خورده است.

وی افزود: سال گذشته بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید و 285 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 به بنگاه های اقتصادی متقاضی در استان البرز پرداخت شده و با وجود بالاترین پرداخت در سطح کشور، مبالغ تبصره 18 کفاف استان را نمی دهد و پیشنهاد می کنیم با توجه به میزان درخواست ثبت شده، حداقل 2 هزار میلیارد تومان به استان تخصیص داده شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به نگاه ویژه دولت در خصوص توسعه صادرات غیرنفتی تصریح کرد: هم اکنون بخش عظیمی از صادرات به کشورهای همسایه به صورت ریالی است و صادرکنندگان برای رفع تعهد ارزی باید دلاری بازپرداخت داشته باشد؛ در این خصوص به ویژه در مورد کشورهای همسایه باید راهکار ارائه شود تا بتوانیم صادرات را نیز ارتقا دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در البرز

پرداخت بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در البرز