مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 18:002022-11-10سياسي

کانون های مساجد می توانند در حوزه مهدویت آثار مناسبی تولید کنند


چهار هزار گروه سرود فعال در 26 هزار کانون فرهنگی مساجد با پشتوانه های مردمی می توانند آثاری شایسته با محور «مهدویت» به تولید برسانند.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: چهار هزار گروه سرود فعال در 26 هزار کانون فرهنگی مساجد با پشتوانه های مردمی می توانند آثاری شایسته با محور مهدویت به تولید برسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین جلسه کارگروه فرهنگ، هنر و مهدویت، ضمن قدردانی از آیت الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران و اعضای فراکسیون مهدویت برای اهتمام ویژه نسبت به برپایی این جلسه گفت: این کارگروه می بایست محل تعیین رویکردهای مشخص و ملموس در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری با محوریت مهدویت باشد و بر همین اساس باید دبیرخانه فعالی در بخش های مختلف تشکیل شود.

وی با اشاره به اینکه خلأ فعالیت های مبتنی بر حوزه عترت در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره گذشته احساس می شد، گفت: مباحث مرتبط با مهدویت به طور کامل به حوزه عترت بازمی گردد و به همین خاطر معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ در کارگروه فرهنگ، هنر و مهدویت مسئولیت مهمی برعهده دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیاری از فعالیت های فرهنگی و هنری جریان ساز دوران انقلاب اسلامی در مساجد انجام می شد، گفت: چهار هزار گروه سرود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های مساجد می توانند در حوزه مهدویت آثار مناسبی تولید کنند

کانون های مساجد می توانند در حوزه مهدویت آثار مناسبی تولید کنند