مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 16:542022-11-10سياسي

شهید سیرت نیا یک مجاهد فرهنگی در جهاد تبیین بود


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه انسان مؤمن از هرچه دارد برای دین خدا سرمایه گذاری می کند، گفت: شهید سیرت نیا یک مجاهد فرهنگی در جهاد تبیین بود تا تا با بصیرت و تبیین درست فضای مسموم آن دوران را از شبهه و فتنه پاک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری عصر امروز در هفتمین یادواره گرامیداشت علمدار جبهه فرهنگی شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا در گلزار شهدای رشت اظهار کرد: شهید سیرت نیا از دوستان قدیمی و خوب من بوده که روح بزرگ و فهم دقیقی از مبانی داشتند.

وی با بیان اینکه حدود 14 سال با شهید سیرت نیا رفاقت داشت، گفت: این شهید بزرگوار بسیار مهربان بود و همیشه رفاقت ها را پابرجا نگه می داشت و به دیگران خیر می رساند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به آیات قرآن کریم درباره شهدا بیان کرد: یکی از آیات برجسته قرآن در این خصوص این است که خداوند پر قرآن بسیار قوی و واضح اعلام می کند که من خریدار مؤمنان هستم و مشتاق چنین انسانی هستم.

حاج علی اکبری با بیان اینکه انسان مؤمن از هرچه دارد برای دین خدا سرمایه گذاری می کند، تصریح کرد: انسان مؤمن در 2 مرحله تعریف می شود، اول کسی که از ایمان خود برای زندگی خود بهره می برد و گروهی از مؤمنین که در سیر ایمانی خود به درجه ای می رسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سیرت نیا یک مجاهد فرهنگی در جهاد تبیین بود

شهید سیرت نیا یک مجاهد فرهنگی در جهاد تبیین بود