مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 16:502022-11-10سياسي

شهید «سیرت نیا» نسبت به مسائل دینی و انقلاب قله غیرت بود


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه شهید سیرت نیا نسبت به مسائل دینی و انقلاب قله غیرت بود، گفت: اگر جامعه ای شهید شناس باشد و قدر شهدا را بداند، - سعادتمند می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری بعد از ظهر پنج شنبه در مراسم هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا در گلزار شهدای رشت با اشاره به آیات قرآن کریم درباره مقام والای شهدا بیان کرد: خداوند مقام بالایی برای مومنانی که با جان و مال خود برای دین خدا فداکاری و جهاد می کنند قائل است و در قرآن خود را خریدار آنها معرفی می کند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه برخی مؤمنان از دین برای دنیای خود هزینه می کنند اما برخی دیگر از تمام زندگی خود برای احیای دین الهی استفاده می کنند، افزود: بالاتر از همه اینها مومنانی هستند که برای دین و ایمان و یاری ولی خدا از جان خود می گذرند.

وی با اشاره به اینکه خداوند به جهادگرانی که در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و دینی فعال هستند پاداش ویژه ای می دهد، گفت: پاداش مؤمن مجاهد، بهشت الهی است و آنها مالک بهشت می شوند که این مقام برای ما زمینی ها قابل تصور نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید «سیرت نیا» نسبت به مسائل دینی و انقلاب قله غیرت بود

شهید «سیرت نیا» نسبت به مسائل دینی و انقلاب قله غیرت بود