مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 15:252022-11-10اقتصادي

کاهش تعداد خروج پرونده های مالیاتی البرز به استان های دیگر


مدیرکل امور مالیاتی البرز از کاهش چشمگیر تعداد خروج پرونده های مالیاتی این استان به استان های دیگر از 700 پرونده به 29 پرونده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا محمدی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری البرز با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد: یک هزار و 53 میلیارد تومان پرداخت عوارض در استان البرز داشتیم که نسبت به مدت مشابه بیش از 200 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت عوارض به شهرداری ها و دهیاری ها سه برابر سال گذشته بوده افزود: مبنای پرداخت عوارض به شهرداری آخرین سرشماری نفوس مسکن سال 95 است و به تبع سهم عوارض بیشتری به شهرداری ها تعلق می گیرد، از یک هزار و 53 میلیارد تومان مبلغ پرداختی 50 درصد آن به شهرداری کرج اختصاص یافته چون بیش از 50 درصد جمعیت استان در این شهر است.

مدیرکل امور مالیاتی البرز با اشاره به اینکه نمی توان رقم کم یا بیشتری را به مبلغ پرداختی عوارض شهرداری ها اضافه کرد، یادآور شد: در ارتباط با پرونده های خارج از استان در سال های قبل نزدیک به 700 پرونده امور مالیاتی البرز در سایر استان ها علی الخصوص تهران بوده ولی از ابتدای امسال مبلغ آنها به استان اختصاص پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تعداد خروج پرونده های مالیاتی البرز به استان های دیگر

کاهش تعداد خروج پرونده های مالیاتی البرز به استان های دیگر