مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 14:552022-11-10سياسي

شرکت های زیست فناوری دلوار حمایت شوند


شهرک زیست فناوری دلوار از زیرساخت های لازم برخوردار است که لازم است با حمایت ویژه زمینه استقرار شرکت های دانش بنیان در این شهرک فراهم شود.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: شهرک زیست فناوری دلوار از زیرساخت های لازم برخوردار است که لازم است با حمایت ویژه زمینه استقرار شرکت های دانش بنیان در این شهرک فراهم شود.

احمد محمدی زاده در جلسه قرارگاه توسعه اقتصاد دانش بنیان استان بوشهر با اشاره به حمایت ویژه از شرکت های دانش بنیان، اظهار کرد: شهرک زیست فناوری دلوار یکی از ظرفیت های مهم استان بوشهر برای استقرار شرکت های دانش بنیان است.

وی با تأکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت شهرک زیست فناوری دلوار گفت: این شهرک از زیرساخت های لازم در عرصه آب، برق، معابر و دیگر امکانات برخوردار است که لازم است با حمایت ویژه زمینه استقرار شرکت های دانش بنیان در این شهرک فراهم شود.

استاندار بوشهر از فعالیت سه شرکت تولیدی دانش بنیان تولید غذای ماهی و میگو پرورشی، مرکز تکثیر و پرورش کرم دریایی و تولید بچه ماهی برای پرورش در قفس در خلیج فارس خبر داد و بیان کرد: واگذاری زمین به شرکت های دانش بنیان در شهرک زیست فناوری دلوار باید با نگاه ویژه و حمایتی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های زیست فناوری دلوار حمایت شوند

شرکت های زیست فناوری دلوار حمایت شوند