مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 14:502022-11-10بين الملل

ایتالیا: فعلا کمک نظامی جدیدی به اوکراین نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگوه بین الملل خبرگزاری دانشجو، باوجود درخواست های مکرر مقامات اوکراین از کشور های غربی با ارسال تسلیحات و تجهیزات نظامی جهت نبرد با روسیه، - وزارت دفاع ایتالیا با بیان اینکه در حال حاضر کمک نظامی بیشتری به اوکراین در نظر نگرفته اند، اما گفت که رم به ناتو و حمایت آن از کی یف متعهد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگوه بین الملل خبرگزاری دانشجو، باوجود درخواست های مکرر مقامات اوکراین از کشور های غربی با ارسال تسلیحات و تجهیزات نظامی جهت نبرد با روسیه، دولت جدید ایتالیا، اما فعلا کمک نظامی جدید به کی یف را رد کرد.

گوییدو کروسِتو وزیر دفاع ایتالیا امروز (پنجشنبه) گفت با اینکه اقدامات جدید برای حمایت نظامی بیشتر از اوکراین را رد نمی کنیم، ولی این گزینه ها فعلا روی میز نیستند.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، کروستو همچنین گفت که در نشست با ینس استولتنبرگ دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در رم، بر تعهد ایتالیا به ناتو و حمایت آن از کی یف تاکید خواهد کرد.

این در حالی است که پیشتر در هفته جاری، یک مقام ائتلاف حاکم ایتالیا گفته بود که دولت در حال آماده سازی بسته جدیدی از تسلیحات شامل سامانه های پدافند هوایی برای اوکراین است.

اظهارات ضدونقیض مقامات ایتالیایی درباره کمک نظامی به اوکراین در حالی است که سه روز قبل ده ها هزار نفر از مردم این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایتالیا: فعلا کمک نظامی جدیدی به اوکراین نداریم

ایتالیا: فعلا کمک نظامی جدیدی به اوکراین نداریم