مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-10سياسي

بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی برگزار می شود


جزییات برگزاری بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه 2 کشوری به میزبانی اصفهان تشریح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منیره جعفری در نشست خبری بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه 2 کشوری که به میزبانی اصفهان برگزار می شود، اظهار داشت: در حال حاضر قصه گویی بهترین مسیر برای تبیین ارزش ها، تربیت و جهاد تبیین است که در مقابل هجمه های بدافزار دشمن نقش مهمی را ایفا می کند.

وی با بیان اینکه فراخوان این دوره از جشنواره قصه گویی از تیرماه سال جاری آغاز شده است، گفت: امسال اختتامیه آن مصادف با 25 آبان، سالروز حماسه و تشییع 370 شهید اصفهان است.

سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان به یک شهر دوستدار کودک شناخته می شود، خاطر نشان کرد: همکاری و همراهی دستگاه ها برای اجرای این دوره از جشنواره رضایتمند بود که در مسیر این میراث ناملموس حضور مؤثری داشتند.

وی ادامه داد: در بخش مشارکت نوجوانان و آیین سنتی افزایش کیفیت و کمیت را به همراه داشته و مهم ترین معضل مراکز فرهنگی به ویژه کانون کمبود بودجه های فرهنگی است.

قصه، صدای زندگی است مدیر جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه 2 کشوری در خصوص محورها گفت: هرسال شعاری انتخاب می شود که این دوره با شعار قصه، صدای زندگی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی برگزار می شود

بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی برگزار می شود