مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 14:102022-11-10سياسي

کمبود بودجه ساخت کتابخانه مرکزی را 18 سال متوقف کرد/اجرای 405 برنامه در زنجان


مدیرکل کتابخانه های عمومی زنجان گفت: کمبود بودجه ساخت این پروژه را به مدت 18 سال متوقف کرده است، اما از طریق مجلس و سفرهای ریاست جمهوری دنبال جذب اعتبار برای آن هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد رضا خانی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه رهبری همواره به موضوع کتاب و کتابخوانی تاکید دارند، اظهار کرد: مردم ما کتاب خوان هستند ولی راضی کننده نیست.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه هر اندازه آمار کتابخوانی در جامعه افزایش یابد آسیب های اجتماعی کاهش می یابد، افزود: سی امین دوره ویژه به آن پرداخته شده است.

رضاخانی به مهمترین برنامه های هفته کتاب در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در این هفته کتابخانه امام حسین(ع) در منطقه بی سیم با 660 متر زیر بنا و 7 میلیارد تومان اعتبار ساخته شده که در این هفته افتتاح می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان در ارتباط با ساخت کتابخانه مرکزی نیز گفت: ساخت کتابخانه مرکزی از دغدغه های مهم مردم استان زنجان است.

وی گفت: کمبود بودجه ساخت این پروژه را به مدت 18 سال متوقف کرده است در سفر اول ریاست جمهوری به استان زنجان به دلیل پایین بودن پیشرفت فیزیکی، اعتباری جذب نشد ولی در سفر دور دوم ریاست جمهوری در اولویت قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود بودجه ساخت کتابخانه مرکزی را 18 سال متوقف کرد/اجرای 405 برنامه در زنجان

کمبود بودجه ساخت کتابخانه مرکزی را 18 سال متوقف کرد/اجرای 405 برنامه در زنجان