مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 13:502022-11-10سياسي

27 مددجوی خراسان شمالی در جشنواره ملی باران وحی برگزیده شدند


مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از برگزیده شدن 27 مددجوی استان در مرحله کشوری جشنواره باران وحی خبر داد و گفت: این افراد در رشته های حفظ، - صحیح خوانی و نقاشی موفق به کسب رتبه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید الهی راد صبح پنج شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی باران وحی که در محل امامزاده سید عباس (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: امسال در مجموع 700 نفر از فرزندان مددجوی استان در این جشنواره شرکت کردند که 77 نفر به مرحله استانی راه یافته و 27 نفر برگزیده کشور شدند.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: این جشنواره در سه رده سنی زیر 12 سال، 12 تا 16 سال و بالای 16 سال به تفکیک جنسیتی برگزار شد.

وی ادامه داد: این افراد در رشته های حفظ عمومی، صحیح خوانی و نقاشی موفق به کسب رتبه اول در کشور شدند.

الهی راد بیان کرد: این جشنواره با هدف شناسایی، توانمندسازی و بهسازی قرآنی و هنری مددجویان تحت حمایت و ارتقای دانش قرآنی جامعه هدف برگزار شد.

الهی راد با اشاره به رشد 90 درصدی تعداد شرکت کنندگان در جشنواره گفت: در جشنواره باران وحی سال گذشته نیز 354 نفر شرکت کرده بودند که در نهایت 21 نفر شایسته تقدیر و 43 نفر برگزیده استانی شده بودند و از این تعداد 17 نفر به مرحله استانی و پنج نفر نیز به مرحله کشوری راه یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 مددجوی خراسان شمالی در جشنواره ملی باران وحی برگزیده شدند

27 مددجوی خراسان شمالی در جشنواره ملی باران وحی برگزیده شدند