مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 12:352022-11-10اقتصادي

جریمه یک میلیاردی برای قاچاقچیان لوازم خانگی در قزوین


مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین از جریمه یک میلیارد ریالی واحد صنفی متخلف برای نگهداری لوازم خانگی قاچاق و همچنین ضبط کالا خبر داد.

- علیرضا حسن پور اظهار کرد: با همکاری پلیس امنیت اقتصادی، بازرسان سازمان صمت و اداره کل تعزیرات حکومتی استان، یک واحد صنفی که اقدام به نگهداری انواع لوازم برقی خانگی قاچاق کرده بود، کشف و پرونده ای در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قزوین تشکیل شد.

بنابر اعلام روابط عمومی تعزیرات حکومتی قزوین، وی افزود: بر اساس مستندات پرونده، شواهد موجود و بررسی های به عمل آمده، اتهام قاچاق محرز گردید که علاوه بر ضبط و انتقال کالای مکشوفه به سازمان املاک تملیکی، متخلف به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال، جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان و فروشندگان موظف به درج شناسه بر روی کالا هستند و به کالاهای فاقد شناسه، مجازات قاچاق اعمال می شود.

وی به بیان اثرات زیان بار قاچاق بر چرخه اقتصاد کشور، تولید ملی، تجارت، سرمایه گذاری و اشتغال جوانان پرداخت و افزود: تعزیرات حکومتی با هرگونه؛ خرید، فروش، حمل و نگهداری کالاهای خارج از ضوابط تعیینی دولت به شدت برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه یک میلیاردی برای قاچاقچیان لوازم خانگی در قزوین

جریمه یک میلیاردی برای قاچاقچیان لوازم خانگی در قزوین