مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 11:552022-11-10اقتصادي

شناسایی 250 میلیارد تومان فرار مالیاتی در البرز


مدیرکل امور مالیاتی استان البرز با بیان اینکه تا آخر مهرماه 230 میلیارد تومان توسط اداره مالیات البرز جذب شده است، یادآور شد: در این میان 250 میلیارد تومان فرار مالیاتی در البرز شناسایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا محمدی روز پنجشنبه 19 آبان در شورای اداری استان البرز که با حضور وزیر اقتصاد و امور دارایی، در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: طی هفت ماه ابتدای سال جاری درآمد مالیاتی استان البرز بیش از 6 هزار میلیارد تومان بوده است.

این مسئول تصریح کرد: همچنین درآمد مالیاتی استان 78 درصد نسبت به مدت زمان مشابه افزایش یافته است .

وی در ادامه به پرداخت عوارض به شهرداری ها و دهیاری ها اشاره کرد و گفت: عوارض ارزش افزوده و میزان عوارض پرداختی به شهرداری ها و دهیاری ها سه برابر سال گذشته بوده است.

محمدی با بیان اینکه این پرداختی ها نسبت به آخرین سرشماری نفوس و مسکن که سال 95 انجام شد صورت گرفت، اظهار کرد: در این میان 50 درصد از هزار و 53 میلیارد تومان پرداختی عوارضی ما، به شهرداری کرج اختصاص یافته است چرا که نیمی از جمعیت استان در کرج متمرکز هستند.

وی با بیان اینکه نمی توان میزان پرداخت عوارضی را کاهش یا افزایش داد، یادآور شد: در این خصوص حتی هزار تومان هم کم با زیاد نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 250 میلیارد تومان فرار مالیاتی در البرز

شناسایی 250 میلیارد تومان فرار مالیاتی در البرز