مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 11:452022-11-10اقتصادي

یارانه آبان امشب واریز می شود


در این مرحله، سرپرستان خانواری که اقدام به ثبت نام کرده اند چنانچه در آزمون وسع انجام شده توسط وزارت رفاه جزو دهک های اول تا نهم قرار گرفته باشند، - یارانه آبان ماه را مطابق دهک بندی اعلام شده دریافت خواهند کرد.

یارانه کمک معیشتی مرحله 141 مربوط به آبان ماه 1401 به حساب سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه واریز و از ساعت 24 روز پنجشنبه 19 آبان ماه قابل برداشت است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه ها آمده است که یارانه کمک معیشتی مرحله 141 بر اساس دهک بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مطابق معمول، به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت 24 روز پنجشنبه 19  آبان ماه قابل برداشت است.

بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جزو دهک های اول تا سوم هستند، مبلغ 400 هزار تومان به ازای هر نفر و در صورتی که جزو دهک های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ 300 هزار تومان به ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

  گفتنی است در صورتی که این سرپرستان خانوار پیش از این نسبت به دریافت تسهیلات قرض الحسنه 10 میلیون ریالی کرونا اقدام کرده اند، اقساط این تسهیلات از مبلغ واریزی به حساب آنان کسر خواهد شد.

  واریز یارانه به حساب سرپرستان متقاضی بازبینی به دهک بندی و ثبت نامی های جدید   در این مرحله، سرپرستان خانواری که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه آبان امشب واریز می شود

یارانه آبان امشب واریز می شود